Deși consumabilele de imprimantă nu fac obiectul garanției legale, totuși noi oferim o formă de garanție care să vă protejeze de eventualele defecte de fabricație.
Garanția acordată cartușelor de imprimantă prezentate și vândute de noi acoperă conformitatea cartușelor cu imprimantele pentru care sunt fabricate și eventualele defecte de fabricație. Garanția oferită de noi acoperă perioada de timp trecută de la cumpărarea de către clienți a cartușelor până la instalarea în imprimante și consumarea a cel mult 10% din cantitatea de toner sau cerneală prezentă în cartușele cumpărate. Acest interval de funcționare este considerat suficient pentru client să constate calitatea imprimărilor efectuate cu respectivul cartuș și să anunțe vânzătorul imediat despre eventuale defecte de fabricație.
Nu vom putea lua în considerare reclamații care sunt efectuate de cumpărător DUPĂ consumarea integrală, ori în proporție de mai mult de 10%, a cartușelor cumpărate. Este limpede că un cartuș reclamat ca fiind defect din fabrică nu poate funcționa corespunzător până la golire.
Această garanție acoperă funcționarea cartușelor la data instalării în imprimantă și vă asigură că orice eventual și nedorit defect de fabricație ar avea cartușul, veți avea dreptul la înlocuirea lui fără alte cheltuieli.
Ce nu acoperă garanția oferită de noi:
cartușele golite de cumpărător și prezentate ca fiind defecte după epuizarea conținutului de toner sau cerneală din cartuș
cartușele comandate greșit de client, cu ambalajul rupt și cu sigiliile desfăcute
șocuri mecanice cauzate de cumpărător/utilizator – lovire, cădere de pe birou/masă/imprimantă, ciobire, in general tot ce poate fi definit ca șoc mecanic care duce la imprimare defectuoasă și/sau la deteriorarea/ruperea/distrugerea uneia sau mai multor părți componente ale cartușului
manevrare neglijentă a cartușului – rupere neatentă sau extragere incompletă a sigiliului, introducere forțată în imprimantă, smulgere la scoaterea din imprimantă, zgâriere cilindru cu agrafe și/sau capse metalice uitate pe foile de hârtie introduse in imprimantă
șocuri electrice – imprimanta a fost alimentată greșit, supratensiune/scurtcircuit electric la componentele cartușului cauzat de obiecte metalice de tip capse/agrafe pătrunse in cartuș
funcționarea defectuoasă a imprimantei – dungi/pete/fond, zone lipsă la imprimare – care pot fi cauzate de alte părți consumabile ale imprimantei precum unitatea de imagine (cilindrul), unitatea fuser (cuptorul), role de preluare/separare a hârtiei, alte părți componente din imprimantă care pot fi defecte
Procedura de activare a garanției
Orice procedură de acordare a garanției începe cu o sesizare a vânzătorului de către cumpărător, sesizare făcută pe e-mail, prin formularul de contact de pe site sau prin orice alt mijloc de comunicare clar și neinterpretabil, neapărat in scris și cu prezentarea cât mai detaliată a problemei apărute.
Ne rezervăm dreptul de a solicita fotografii, foi de test, pagini imprimate care să ne ajute să înțelegem cât mai bine natura problemei din sesizare.
Dacă ajungem la concluzia că e posibil sa avem un cartuș cu defecte de fabricație vă vom solicita expedierea sa către noi, de preferat în condiții cât mai apropiate de starea inițială, adică ambalat corect pentru transport și cu toate părțile componente la locul lor.
Dupa recepția cartușului îl vom testa într-un echipament perfect funcțional și vă vom comunica rezultatul, urmând ca, în cazul în care se confirmă sesizarea dvs., să primiți un cartuș nou in locul celui defect.
În cazul în care procedura de testare ne arată că acel cartuș e perfect funcțional sau că defectele sale nu sunt acoperite de garanție ( vezi mai sus sectiunea „Ce nu acopera garantia oferita de noi” ) vă comunicăm imediat acest lucru și stabilim de comun acord cum putem să remediem defecțiunile contra-cost sau cum putem să înlocuim, tot contra-cost, cartușul cu totul.